Bobo Online

„W tym roku zwiększyliśmy liczbę artykułów o 70%, przy czym albo jesteśmy najlepsi pod względem ceny, albo mamy tę samą cenę co konkurencja. Jednocześnie poprawiliśmy współczynnik konwersji o 5%. Bycie konkurencyjnym na kilku produktach przy jednoczesnej poprawie naszych zarobków na produkt jest szalone”

– Nicolai Østergaard, dyrektor generalny Bobo Online

Picture of PriceShape
PriceShape
Follow us on social media

 

BOBO_online (1)

BOBO online x PriceShape 

Motywacją do nabycia PriceShape była początkowo chęć optymalizacji naszej konfiguracji w Google Ads – możliwość ustawiania wyższych ofert za produkty, w przypadku których mamy najlepszą pozycję cenową na rynku, i dodatkowo przedstawiania niższych ofert za produkty, w przypadku których jesteśmy mniej konkurencyjni. Kiedy jesteśmy w stanie kształtować dynamiczne ceny, pozostajemy konkurencyjni wobec naszych rywali.

Wzrost liczby naszych reklam nastąpił bez spadku ROAS, co pomogło zwiększyć nasze przychody i poprawić nasze zyski. 

Dostęp do tych kluczowych funkcji, takich jak konfigurowanie strategii cenowych, z pewnością przyczynił się do rozwoju naszego konta Ads, co było przede wszystkim powodem nabycia PriceShape. 

Ponadto PriceShape zapewnił nam pełny przegląd tego, jak radzimy sobie z cenami i marżami na naszych produktach, pomagając nam również negocjować lepszy koszt własny od naszych dostawców. Informacje, do których mamy dostęp na naszym pulpicie nawigacyjnym, pozwalają nam pokazać im naszą pozycję cenową – sprzyja to wspaniałym rozmowom na temat naszych pozycji cenowych, optymalizacji cen i ogólnej konfiguracji z naszymi dostawcami. 

BOBO_homepage

Kluczowe liczby

  • Liczba produktów/numery pozycji: 25 000
  • Liczba produktów/numerów pozycji w PriceShape: 9352
  • Liczba produktów powiązanych ze strategią cenową w PriceShape: 6500
  • Liczba zmian cen dokonanych automatycznie przez PriceShape w ciągu jednego miesiąca: 15 188

Przyjazna dla użytkownika platforma

Usługa oferowana przez PriceShape za pośrednictwem ich platformy sprawia, że śledzenie naszej pozycji cenowej w porównaniu z konkurencją jest bardzo łatwe i sprawia, że chcesz faktycznie korzystać z platformy.

Różnica polega na ogólnej obsłudze, funkcjach i łatwości użytkowania, które są o jeden stopień lepsze niż u innych dostawców. Wykorzystanie danych w naszej konfiguracji marketingowej w celu optymalizacji cen i wykorzystania ich w kontaktach z naszymi dostawcami oraz ogólnie we wszystkich zakupach. Nie znam żadnego innego dostawcy, który mógłby to zrobić równie dobrze, a NAPRAWDĘ Zbadaliśmy rynek.  

Łatwe wdrożenie

Spotkania z menedżerem ds. sukcesu klienta usprawniły naszą dalszą pracę z kontem, uzyskaliśmy wszelką pomoc od PriceShape przy wprowadzaniu nowych funkcji, takich jak dynamiczne ceny i dynamiczne tagi.

Po zintegrowaniu naszego pulpitu nawigacyjnego PriceShape z Google Analytics, możemy również wykorzystać wnioski z PriceShape w naszych działaniach marketingowych, wybierając produkty do umieszczenia w biuletynach, mediach społecznościowych itp. w zależności od naszej pozycji pod względem ceny, zysku i współczynnika konwersji na produkcie.

Plany na przyszłość

Nasz plan zakłada kontynuację tego, co robimy i ciągłą optymalizację. Kiedy już zadomowimy się na dobre w Szwecji, skopiujemy tę konfigurację i tam ją wdrożymy”

Wprowadzenie klienta

BOBO to internetowy sklep meblowy z liczbą 25 000 artykułów podzielonych na kategorie mebli i akcesoriów do domu. Obecnie w firmie zatrudnionych jest 10 pracowników na pełen etat. Działamy od 2016 roku i od początku naszego istnienia z każdym rokiem rozwijamy się. Mamy wielkie plany i jasną wizję, aby stać się najlepszym internetowym sklepem meblowym w regionie nordyckim. Działamy w Danii, Szwecji, na Wyspach Owczych i w Grenlandii. Naszym planem jest wejście do wszystkich krajów nordyckich, pracując z naszej siedziby w Aalborgu w Danii. 

Zobacz, jak Nicolai i Christian opowiadają o współpracy z PriceShape;