Wsparcie produktu
Nasz zespół wsparcia jest zawsze gotowy, aby pomóc Ci w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości.

Wsparcie produktu
Pozwól, że Ci pomożemy
Jako klient PriceShape masz pełny dostęp do naszego wyjątkowego zespołu wsparcia. Zna on naszą platformę na wylot i potrafi uprościć nawet najbardziej złożone kwestie. Nasze wsparcie polega na pomocy ludziom przez ludzi, z profesjonalną wiedzą i osobistą troską, by skutecznie rozwiązać Twoje problemy.
Wsparcie produktu
Szybkie i skuteczne wsparcie
Nasza obsługa jest kluczowa dla produktu, który kupujesz, a my staramy się, abyś nigdy nie musiał długo czekać na pomoc. Średnio nasz zespół odpowiada w mniej niż trzy minuty, co pozwala szybko rozpocząć rozmowę i zapewnić najlepsze wsparcie.
Oświadczenia klientów
Opinie naszych klientów

Nasz budżet marketingowy zmniejszył się o około 2000 euro dziennie, przy czym odnotowaliśmy 6% wzrost obrotów w porównaniu z ubiegłym rokiem. Dzięki temu uzyskujemy taką samą lub wyższą sprzedaż przy niższych kosztach, ponieważ teraz precyzyjnie wiemy, na które produkty alokować budżet marketingowy na
Google Shopping Ads.
Google Shopping Ads.
Richard Korthuis
E-commerce Manager
.webp?width=528&height=528&name=Kukuk_logo%20(1).webp)
Od 2023 roku używamy PriceShape bardziej strategicznie i podwoiliśmy nasze dochody. Zwrot z inwestycji (ROI), jaki osiągnęliśmy dzięki PriceShape, kilkukrotnie przewyższył koszty związane z zakupem platformy.
Nikolas Miller
CEO of Kukuk
.webp?width=528&height=528&name=GearFreak_logo%20(1).webp)
Wiele osób myśli, że narzędzia cenowe służą głównie do obniżania cen w celu pozostania konkurencyjnym, ale my także używamy PriceShape do strategicznego podnoszenia cen produktów, które się dobrze sprzedają, zwiększając tym nasze marże.
Kristian Juel Rasmussen
Co-founder of GearFreak

Wsparcie produktu
Sukces kontra wsparcie
Zespoły wsparcia produktowego i sukcesu klienta współpracują blisko, utrzymując ciągły dialog, aby zapewnić satysfakcję i wydajność klienta. Nasz zespół wsparcia pomoże w bieżących problemach technicznych, podczas gdy zespół ds. sukcesu klienta skupia się na osiąganiu Twoich długoterminowych celów i strategicznym wykorzystaniu PriceShape.
Często zadawane pytania
Masz jeszcze pytania?
Zobacz wszystkie najczęściej zadawane pytania lub skontaktuj się z jednym z naszych specjalistów.