Wsparcie produktu

Nasz zespół wsparcia jest zawsze gotowy, aby pomóc Ci w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości.
42 - Menedżer kluczowego klienta
Wsparcie produktu

Pozwól, że Ci pomożemy

Jako klient PriceShape masz pełny dostęp do naszego wyjątkowego zespołu wsparcia. Zna on naszą platformę na wylot i potrafi uprościć nawet najbardziej złożone kwestie. Nasze wsparcie polega na pomocy ludziom przez ludzi, z profesjonalną wiedzą i osobistą troską, by skutecznie rozwiązać Twoje problemy.
Wsparcie produktu

Szybkie i skuteczne wsparcie

Nasza obsługa jest kluczowa dla produktu, który kupujesz, a my staramy się, abyś nigdy nie musiał długo czekać na pomoc. Średnio nasz zespół odpowiada w mniej niż trzy minuty, co pozwala szybko rozpocząć rozmowę i zapewnić najlepsze wsparcie.
Oświadczenia klientów

Opinie naszych klientów

Logo Mastertools
Nasz budżet marketingowy zmniejszył się o około 2000 euro dziennie, przy czym odnotowaliśmy 6% wzrost obrotów w porównaniu z ubiegłym rokiem. Dzięki temu uzyskujemy taką samą lub wyższą sprzedaż przy niższych kosztach, ponieważ teraz precyzyjnie wiemy, na które produkty alokować budżet marketingowy na
Google Shopping Ads.
Richard Korthuis
E-commerce Manager
logo_kukuk (1)

Od 2023 roku używamy PriceShape bardziej strategicznie i podwoiliśmy nasze dochody. Zwrot z inwestycji (ROI), jaki osiągnęliśmy dzięki PriceShape, kilkukrotnie przewyższył koszty związane z zakupem platformy.



Nikolas Miller
CEO of Kukuk
Logo_GearFreak (1)

Wiele osób myśli, że narzędzia cenowe służą głównie do obniżania cen w celu pozostania konkurencyjnym, ale my także używamy PriceShape do strategicznego podnoszenia cen produktów, które się dobrze sprzedają, zwiększając tym nasze marże.


Kristian Juel Rasmussen
Co-founder of GearFreak
65 - Zespół PriceShape
Wsparcie produktu

Sukces kontra wsparcie

Zespoły wsparcia produktowego i sukcesu klienta współpracują blisko, utrzymując ciągły dialog, aby zapewnić satysfakcję i wydajność klienta. Nasz zespół wsparcia pomoże w bieżących problemach technicznych, podczas gdy zespół ds. sukcesu klienta skupia się na osiąganiu Twoich długoterminowych celów i strategicznym wykorzystaniu PriceShape.

Często zadawane pytania