Zacznij współpracę z PriceShape

Bez zobowiązań Nie jest wymagana karta kredytowa

4 - Informacje o PriceShape (1)
logo-klienta_Skatepro
logo-klienta_sinful-1
logo-klienta_ledvance
logo-klienta_b&o-1
logo-klienta_power
logo-klienta_bosch-1
logo-klienta_tesa-2
10 - Kluczowe wskaźniki produktowe
Dlaczego PriceShape?

Codzienne aktualizacje z wysokiej jakości danymi

W PriceShape kładziemy nacisk na dostarczanie danych najwyższej jakości i precyzji. Nasze zaawansowane narzędzia do skanowania stron regularnie przeszukują rynek, informując Cię na bieżąco o cenach konkurencji, stanach magazynowych i kosztach dostawy. Zaktualizowane informacje umożliwiają podejmowanie świadomych decyzji, pozostawanie przed konkurencją i efektywne modyfikowanie strategii cenowych.
Przegląd produktu
Dlaczego PriceShape?

Zwiększ swoje zyski dzięki danym

PriceShape zapewnia jasny przegląd i pomaga optymalizować różne aspekty Twojego biznesu. Nasza platforma umożliwia łatwe grupowanie i analizowanie produktów oraz danych, identyfikowanie bestsellerów, towarów wolno rotujących czy zalegających, a także tworzenie ukierunkowanych strategii cenowych dla każdej kategorii.

Pozycja produktu na rynku
Dlaczego PriceShape?

Dostosuj swój panel kontrolny

Nasza intuicyjna platforma ułatwia Twojemu zespołowi dostęp do potrzebnych informacji poprzez spersonalizowane pulpity nawigacyjne, raporty i filtry. Dzięki PriceShape możesz łatwo monitorować pozycje cenowe, ceny konkurencji, stan magazynowy oraz dane dotyczące wydajności. Ułatwiamy pracę z trudnymi danymi i upraszczamy podejmowanie działań.
Miniatura4
Dlaczego PriceShape?

Dowiedz się, jak PriceShape może Ci pomóc

Naszą misją jest uproszczenie wyceny; chcemy, byś poznał, jak dane cenowe mogą przynieść korzyść Twojej firmie.
Oświadczenia klientów

Opinie naszych klientów

logo_kukuk (1)

Od 2023 roku używamy PriceShape bardziej strategicznie i podwoiliśmy nasze dochody. Zwrot z inwestycji (ROI), jaki osiągnęliśmy dzięki PriceShape, kilkukrotnie przewyższył koszty związane z zakupem platformy.

 

Nikolas Miller
CEO of Kukuk
Logo Mastertools
Nasz budżet marketingowy zmniejszył się o około 2000 euro dziennie, przy czym odnotowaliśmy 6% wzrost obrotów w porównaniu z ubiegłym rokiem. Dzięki temu uzyskujemy taką samą lub wyższą sprzedaż przy niższych kosztach, ponieważ teraz precyzyjnie wiemy, na które produkty alokować budżet marketingowy na
Google Shopping Ads.
Richard Korthuis
E-commerce Manager
Logo_GearFreak

Wiele osób myśli, że narzędzia cenowe służą głównie do obniżania cen w celu pozostania konkurencyjnym, ale my także używamy PriceShape do strategicznego podnoszenia cen produktów, które się dobrze sprzedają, zwiększając tym nasze marże.


Kristian Juel Rasmussen
Co-founder of GearFreak
Grupa 14064

Zaufali nam klienci na całym świecie

Group 13551 (1)