Sukces klienta

Rejestrując się w PriceShape, otrzymasz dedykowanego menedżera ds. sukcesu klienta, który będzie udzielał Ci wsparcia i odpowiadał na pytania, które mogą się pojawić w trakcie użytkowania.

57 - Zespół PriceShape
Sukces klienta

Twoje przedsiębiorstwo jest unikalne

Podobnie jak każdy członek Twojego zespołu jest wyjątkowy, tak też każda firma ma swoje atuty, słabości i wyzwania. Naszą specjalnością jest identyfikowanie i wzmacnianie tych aspektów. W ścisłej współpracy z Tobą pomagamy wdrażać na platformie strategie, które realizują Twoją wizję.
Krok 1

Spotkanie strategiczne

Naszym celem jest zrozumienie Twoich celów biznesowych związanych z PriceShape, aby zapewnić optymalną konfigurację dla Twojej firmy.
Krok 2

Spotkanie techniczne

Przeprowadzimy Cię przez cały proces zakładania konta, byś mógł w pełni korzystać z PriceShape.
Krok 3

Spotkanie dotyczące najlepszych praktyk

Po zdobyciu pierwszych doświadczeń z PriceShape, mogą pojawić się pytania. Zajmiemy się nimi, aby zoptymalizować Twoje ustawienia.
58 - Informacje o PriceShape
Sukces klienta

Skupiamy się na Tobie

Nasz dedykowany zespół ds. sukcesu klienta koncentruje się na trzech kluczowych perspektywach, aby pomóc Ci osiągnąć Twoje cele.

  • Twoja firma
  • Twój zespół
  • Platforma PriceShape
18 - Sukces klienta w PriceShape (1)
Sukces klienta

Jesteśmy zaangażowani

Osiąganie wyników dla Twojego biznesu jest istotne, ale równie ważne jest budowanie silnej, opartej na zaufaniu relacji z Tobą i Twoim zespołem. Dlatego masz przypisanego dedykowanego opiekuna klienta, Twoją główną osobę kontaktową do spotkań i pytań. Naszym priorytetem są comiesięczne spotkania kontrolne, mające na celu zaspokojenie Twoich potrzeb oraz poprawę wyników i ogólnego doświadczenia.
Raportowanie_zarządu
Sukces klienta

Dzielimy się wiedzą

Skrupulatnie dzielimy się z Tobą wszystkimi istotnymi informacjami. Aby usprawnić Twoje doświadczenie, wdrożyliśmy zautomatyzowany przepływ wiadomości e-mail, mający na celu dostarczanie istotnych aktualizacji i spostrzeżeń przez cały czas naszej współpracy.
65 - Zespół PriceShape
Sukces klienta

Sukces kontra wsparcie

Zespoły wsparcia produktowego i sukcesu klienta współpracują blisko, utrzymując ciągły dialog, aby zapewnić satysfakcję i wydajność klienta. Nasz zespół wsparcia pomoże w bieżących problemach technicznych, podczas gdy zespół ds. sukcesu klienta skupia się na osiąganiu Twoich długoterminowych celów i strategicznym wykorzystaniu PriceShape.

Często zadawane pytania