Rejestrując się w PriceShape, otrzymasz dedykowanego menedżera ds. sukcesu klienta, który będzie udzielał Ci wsparcia i odpowiadał na pytania, które mogą się pojawić w trakcie użytkowania.
Sukces klienta

Sukces klienta
Twoje przedsiębiorstwo jest unikalne
Podobnie jak każdy członek Twojego zespołu jest wyjątkowy, tak też każda firma ma swoje atuty, słabości i wyzwania. Naszą specjalnością jest identyfikowanie i wzmacnianie tych aspektów. W ścisłej współpracy z Tobą pomagamy wdrażać na platformie strategie, które realizują Twoją wizję.
Krok 1
Spotkanie strategiczne
Naszym celem jest zrozumienie Twoich celów biznesowych związanych z PriceShape, aby zapewnić optymalną konfigurację dla Twojej firmy.
Krok 2
Spotkanie techniczne
Przeprowadzimy Cię przez cały proces zakładania konta, byś mógł w pełni korzystać z PriceShape.
Krok 3
Spotkanie dotyczące najlepszych praktyk
Po zdobyciu pierwszych doświadczeń z PriceShape, mogą pojawić się pytania. Zajmiemy się nimi, aby zoptymalizować Twoje ustawienia.

Sukces klienta
Skupiamy się na Tobie
Nasz dedykowany zespół ds. sukcesu klienta koncentruje się na trzech kluczowych perspektywach, aby pomóc Ci osiągnąć Twoje cele.
- Twoja firma
- Twój zespół
- Platforma PriceShape
.webp?width=2200&height=1600&name=18%20-%20PriceShape_customer_success%20(1).webp)
Sukces klienta
Jesteśmy zaangażowani
Osiąganie wyników dla Twojego biznesu jest istotne, ale równie ważne jest budowanie silnej, opartej na zaufaniu relacji z Tobą i Twoim zespołem. Dlatego masz przypisanego dedykowanego opiekuna klienta, Twoją główną osobę kontaktową do spotkań i pytań. Naszym priorytetem są comiesięczne spotkania kontrolne, mające na celu zaspokojenie Twoich potrzeb oraz poprawę wyników i ogólnego doświadczenia.

Sukces klienta
Dzielimy się wiedzą
Skrupulatnie dzielimy się z Tobą wszystkimi istotnymi informacjami. Aby usprawnić Twoje doświadczenie, wdrożyliśmy zautomatyzowany przepływ wiadomości e-mail, mający na celu dostarczanie istotnych aktualizacji i spostrzeżeń przez cały czas naszej współpracy.

Sukces klienta
Sukces kontra wsparcie
Zespoły wsparcia produktowego i sukcesu klienta współpracują blisko, utrzymując ciągły dialog, aby zapewnić satysfakcję i wydajność klienta. Nasz zespół wsparcia pomoże w bieżących problemach technicznych, podczas gdy zespół ds. sukcesu klienta skupia się na osiąganiu Twoich długoterminowych celów i strategicznym wykorzystaniu PriceShape.
Nasi klienci
Opinie klientów
5
Via

"PriceShape oferuje doskonałą wartość i zapewnia konkurencyjne ceny"
Daje to możliwość stałego monitorowania sytuacji konkurencyjnej i sprzedaży naszych produktów po jak najlepszych cenach
Chelsea R.
5
Via

4
Via

"PriceShape - Ułatwiamy i upraszczamy ustalanie cen."
Łatwo jest tworzyć strategie cenowe, śledzić ceny konkurentów lub analizować swój asortyment na podstawie wyświetleń, stanu magazynowego itp.
Rasmus B.
Często zadawane pytania
Masz jeszcze pytania?
Zobacz wszystkie najczęściej zadawane pytania lub skontaktuj się z jednym z naszych specjalistów.