Korzystanie z usług wielu dystrybutorów na całym świecie często sprawia, że tracisz kontrolę nad tym, jak i gdzie sprzedawane są Twoje produkty, co powoduje, że działasz w oparciu o podejście reaktywne, a nie proaktywne, które ma na celu pomóc Twoim dystrybutorom zoptymalizować sprzedaż i upewnić się, że nie zabraknie im Twoich produktów, zanim do tego dojdzie. Muszą po raz kolejny poprosić o nową dostawę.
Dzięki narzędziu do monitorowania cen można zrozumieć rynek, znaleźć odchylenia, takie jak nie zarejestrowanych klientów, i śledzić rynki, aby zobaczyć dostawców, którzy obniżają ceny na rynku. Pomóż prawdziwym graczom działać tak, aby zoptymalizować ich zyski. To tylko niektóre z tematów poruszanych w tym tygodniu w naszym programie z gościnnym udziałem Nicolaja, naszego dyrektora operacyjnego.