Optymalizacja marketingu

Dane cenowe są kluczowe dla optymalizacji budżetu na reklamy Google Shopping i kampanie sezonowe. Podkreślamy produkty z wysoką konwersją i dobrymi marżami, pomagając inwestować budżet marketingowy tam, gdzie jest to najbardziej potrzebne.
28 - Zasady dynamicznego ustalania cen
Wydaj mniej
Optymalizacja marketingu

Zwiększ swoje zyski dzięki danym

Dowiedz się, które produkty są warte inwestycji w Twój budżet marketingowy, aby maksymalizować zysk. Skoncentruj się na produktach z wysoką marżą, popularnych, o dobrym współczynniku konwersji oraz wystarczającej dostępności. Te dane pozwalają również unikać inwestowania w budżet marketingowy na produkty o 20% droższe od najtańszego konkurenta, co zapewnia, że budżet zostaje przydzielony na produkty, w których jesteś konkurencyjny.
Produkt
Optymalizacja marketingu

Skup się na najbardziej dochodowych produktach

Zrozumienie poziomów zysku jest kluczowe dla skutecznej strategii cenowej. Dzięki użyciu etykiet niestandardowych do grupowania produktów możesz skuteczniej alokować swój budżet marketingowy na najbardziej konkurencyjne produkty, zwiększając sprzedaż. Nasz dodatkowy kanał grupuje produkty w feedzie zakupowym według wybranych reguł cenowych, upraszczając tworzenie kampanii. Ofertuj w oparciu o ceny konkurencji i skupiaj się na produktach, które podnoszą zysk brutto, co zapewnia efektywne wykorzystanie budżetu.

Product_02
Inteligentna wycena

Produkty z wysoką konwersją

PriceShape pomaga Ci lokalizować produkty o wysokiej historii współczynników konwersji. Te produkty są doskonałe do reklam, upsellingu i wyróżniania na Twojej stronie internetowej. Możesz również połączyć te informacje z ustawieniami cookie, aby maksymalnie wykorzystać ich potencjał.
obrazy (2)
Nasz budżet marketingowy zmalał około 2000 euro dziennie, ale udało nam się zwiększyć obroty o 6% w porównaniu do zeszłego roku. Dzięki temu mamy taką samą lub nawet wyższą sprzedaż przy mniejszych kosztach, gdyż teraz dokładnie wiemy, na które produkty w Google Shopping Ads warto przeznaczyć budżet marketingowy.
Richard Korthuis
E-commerce Manager, Mastertools.nl
33 - Monitorowanie konkurencji
Dane dotyczące plików cookie

Promuj właściwe produkty

Idź o krok dalej, łącząc dane z PriceShape z danymi cookie. Implementacja danych PriceShape w kanałach marketingowych jest łatwa. Na przykład, integrując te zestawy danych, możesz promować produkt porównywalny z udaną historią konwersji wśród użytkowników, którzy właśnie obejrzeli inny Twój produkt, ale go nie kupili.

E-commerce_sprzedawcy-1
Optymalizacja marketingu

Wykorzystaj w kampaniach marketingowych

Prawidłowe dane są kluczem do udanych kampanii. Warto wiedzieć, na które produkty się skoncentrować, jakie rabaty oferować oraz czy konkurencja promuje te same produkty. Wybór produktów o niskiej konwersji, zwłaszcza jeśli konkurencja oferuje coś lepszego, może być stratą czasu i pieniędzy. Dzięki danym cenowym szybko określisz, które produkty warto promować, i ostatecznie zwiększysz zaangażowanie oraz sprzedaż dzięki skierowanym newsletterom.
Przegląd produktu

Wnioski z cen konkurencji w marketingu

Monitorowanie konkurencji pomaga nie tylko w utrzymaniu przewagi cenowej. Jest również kluczowe w udoskonalaniu strategii marketingowych. Korzystając z PriceShape do obserwacji cen konkurencji, zyskujesz cenne informacje o ich taktykach. Pozwala to na dostosowanie działań marketingowych, zapewniając konkurencyjność ofert, reklam i treści.

Wykorzystaj te informacje do optymalizacji marketingu, dopasowując kampanie do trendy rynkowe i maksymalizując budżet reklamowy. Dzięki danym w czasie rzeczywistym możesz podejmować bardziej świadome decyzje uważnym na dane, by przyciągać klientów i zwiększać sprzedaż.

Kluczowe wskaźniki produktowe

Dane wysokiej jakości, na które możesz liczyć

W PriceShape stawiamy na jakość i precyzję danych. Nasze zaawansowane skanery internetowe codziennie monitorują rynek, abyś zawsze miał dostęp do najnowszych informacji o cenach konkurencji, stanie magazynowym i kosztach dostawy.

Nasze oprogramowanie do zarządzania produktem działa również na rzecz codziennego wykrywania nowych konkurencyjnych ofert, co z czasem wzbogaca Twoje konto o cenne dopasowania. Dzięki temu możesz podejmować decyzje oparte na aktualnych danych, wyprzedzając konkurencję i dostosowując swoje strategie cenowe na bieżąco. Z PriceShape możesz być spokojny, że dane wspierające zarządzanie produktem są precyzyjne i odpowiednie

Product_03

Optymalizacja marketingu: wyjątkowy sukces Mastertools

W PriceShape pomogliśmy Mastertools, czołowemu sprzedawcy narzędzi, zmniejszyć budżet marketingowy i jednocześnie zwiększyć wyniki sprzedaży. Wykorzystując wgląd w ceny z naszej platformy, mogli skupić działania marketingowe tam, gdzie miało to największe znaczenie.

Menedżer e-commerce z Mastertools podzielił się:"Nasz budżet marketingowy zmniejszył się o około 2000 euro dziennie, ale osiągnęliśmy 6% wzrost obrotów w porównaniu z ubiegłym rokiem." Dzięki PriceShape nie musieli zwiększać wydatków marketingowych, aby poprawić wyniki. Zamiast tego, użyli informacji uwrażliwionych na dane, aby wycelować właściwe produkty.

Historia sukcesu Mastertools pokazuje, że można obniżać koszty i jednocześnie utrzymywać rynkową konkurencyjność dzięki właściwej strategii cenowej i marketingowej.

Tag_produktu

Zoptymalizuj swój budżet marketingowy

Choć PriceShape koncentruje się na cenach i informacjach rynkowych, dane uzyskane z naszej platformy są kluczowe w alokacji budżetu na Google Shopping Ads. Znajomość produktów, które oferują najlepsze ceny i marże, pozwala na celniejsze prowadzenie kampanii i kreacji w mediach społecznościowych.

Stawiając na odpowiednie produkty, możesz mieć pewność, że Twoje reklamy w Google Zakupy będą maksymalnie zyskowne. Zamiast promować produkty, które mogą mniej się sprzedawać, skoncentruj się na te, które już są na drodze do sukcesu. To ukierunkowane podejście poprawia wydajność kampanii i pozwala lepiej wykorzystać budżet marketingowy.

Przejrzysty rynek

Zarządzanie kluczowymi klientami na rynkach

Zarządzanie kluczowymi klientami na platformach jak PriceRunner, Amazon i inne wymaga uwagi marek i hurtowników. Przy stałych zmianach cen konkurencyjnych, poziomie zapasów i widoczności produktów, kluczowe jest śledzenie, jak dostawcy i dystrybutorzy pozycjonują Twoje produkty. Korzystając z danych z rynku PriceShape, menedżerowie kont mogą monitorować działania dostawców na różnych platformach, zapewniając zgodność z wytycznymi marki i wykrywanie nieścisłości.

Pozwalając na łatwe monitorowanie cen i stanów magazynowych produktu na różnych rynkach, PriceShape pomaga upewnić się, że dystrybutorzy przestrzegają uzgodnionych warunków. Taka widoczność sprzyja spójności, wzmacnia relacje z dostawcami i optymalizuje wydajność produktów na wszystkich rynkach.

Praca z PriceShape

Proces wdrożenia w PriceShape

W PriceShape skupiamy się na Twoim sukcesie. Nasz proces wdrożenia zapewnia maksymalne korzyści z platformy, a dedykowany menedżer ds. sukcesu klienta prowadzi Cię na każdym kroku.

1 - Spotkanie strategiczne: Poznamy Twoje cele, podejście do cen i najważniejszych konkurentów.

2 - Spotkanie techniczne: Opanuj platformę, ustal strategie i stań się super-użytkownikiem. Przeprowadzimy Cię przez raporty, panele nawigacyjne, filtry i zadbamy o Twoją pewność w korzystaniu z platformy.

3 - Spotkanie poświęcone najlepszym praktykom: Uzyskaj odpowiedzi, wskazówki i zoptymalizuj swój workflow. Ten etap pozwoli Ci maksymalizować wyniki dzięki personalizowanym strategiom i eksperckiej wiedzy.

4 - Spotkanie wzrostowe: Analizujemy cele, oceniamy postępy i planujemy ciągły rozwój. Oceniamy, co działa, rozwiązujemy wyzwania i doskonalimy strategie pod długofalowy sukces.

Dzięki temu procesowi, pragniemy zbudować silne partnerstwo i umożliwić Twojej firmie rozwój z PriceShape.

Często zadawane pytania

Bądź na bieżąco z newsletterem PriceShape

Dołącz do naszego newslettera, aby być na bieżąco z nowinkami e-commerce. Otrzymasz wyłączne porady i wskazówki, ciekawe wpisy blogowe oraz najświeższe informacje o cenach i trendach.