Optymalizacja marketingu
Twoje dane w PriceShape mogą pomóc Ci uzyskać lepsze wyniki w Google Ads, alokując budżet marketingowy na podstawie danych cenowych.
Zidentyfikuj najbardziej konkurencyjne produkty
Wykorzystaj statystyki PriceShape dotyczące Twojej sytuacji konkurencyjnej na swoją korzyść w Zakupach Google. Pomożemy Ci znaleźć miejsca, w których możesz podnieść ceny niektórych produktów, pozostając jednocześnie najbardziej konkurencyjnym sprzedawcą na rynku.
Wystarczy, że przeznaczysz swój budżet marketingowy w Zakupach Google na te produkty, dzięki czemu będziesz mógł zarabiać więcej na każdej sprzedaży.
87% wszystkich zakupów online odbywa się za pośrednictwem porównywarek cen, takich jak Zakupy Google, a 67% klientów jest skłonnych kupować w sklepie internetowym, o którym nigdy wcześniej nie słyszało
Reklamy Google staną się Twoim najlepszym przyjacielem
Twoja zdolność do konkurowania cenowego odgrywa ważniejszą rolę we współczynniku konwersji, ROAS i poziomie zysku niż większość innych czynników na koncie Google Ads.
Dzięki danym dotyczącym pozycji cenowej z PriceShape możesz skoncentrować swój budżet marketingowy na produktach, które zapewnią Ci większy i lepszy zarobek.
Dowiedz się, jak korzystać porównywarek cen w Zakupach Google
Zainspiruj się Andrewem Lolkiem – założycielem Savvy Revenue, który opowie Ci, w jaki sposób dane z PriceShape będą codziennie wspierać Twoją firmę i przynosić jej korzyści w zakresie wydatków marketingowych.
Zoptymalizowane i określone etykiety niestandardowe
Bezpośrednio ze swojego konta PriceShape możesz tworzyć dodatkowe etykiety niestandardowe na podstawie pozycji cenowej Twoich produktów (konkurencyjne cenowo, neutralne i droższe) w dodatkowym feedzie dla Twojego konta Google Ads.
Ten uzupełniający plik danych Google wzbogaca Twój istniejący feed zakupowy, dzięki czemu możemy pomóc Ci wykorzystać priorytety kampanii do nadawania priorytetu tańszym produktom, ustalania ofert na podstawie tego, czy jesteś tańszy, neutralny czy droższy, a także optymalizować je pod kątem zysku brutto (POAS).
Lepsza strategia przekłada się na sukces
Zrozumienie swoich poziomów zysków jest kluczem do każdej skutecznej strategii cenowej. Tworząc grupy produktów za pomocą niestandardowych etykiet, których używasz do danych o poziomie cen, będziesz mógł ustalać oferty na podstawie dokładnych poziomów cen.
W ten sposób możemy pomóc Ci przydzielić budżet marketingowy na produkty, w przypadku których jesteś najbardziej konkurencyjny i masz największe szanse na dokonanie sprzedaży.