Optymalizacja marketingu


Zwiększ swoje zyski dzięki danym

Skup się na najbardziej dochodowych produktach
Zrozumienie poziomów zysku jest kluczowe dla skutecznej strategii cenowej. Dzięki użyciu etykiet niestandardowych do grupowania produktów możesz skuteczniej alokować swój budżet marketingowy na najbardziej konkurencyjne produkty, zwiększając sprzedaż. Nasz dodatkowy kanał grupuje produkty w feedzie zakupowym według wybranych reguł cenowych, upraszczając tworzenie kampanii. Ofertuj w oparciu o ceny konkurencji i skupiaj się na produktach, które podnoszą zysk brutto, co zapewnia efektywne wykorzystanie budżetu.

Produkty z wysoką konwersją
.jpeg?width=225&height=225&name=images%20(2).jpeg)

Promuj właściwe produkty
Idź o krok dalej, łącząc dane z PriceShape z danymi cookie. Implementacja danych PriceShape w kanałach marketingowych jest łatwa. Na przykład, integrując te zestawy danych, możesz promować produkt porównywalny z udaną historią konwersji wśród użytkowników, którzy właśnie obejrzeli inny Twój produkt, ale go nie kupili.

Wykorzystaj w kampaniach marketingowych

Wnioski z cen konkurencji w marketingu
Monitorowanie konkurencji pomaga nie tylko w utrzymaniu przewagi cenowej. Jest również kluczowe w udoskonalaniu strategii marketingowych. Korzystając z PriceShape do obserwacji cen konkurencji, zyskujesz cenne informacje o ich taktykach. Pozwala to na dostosowanie działań marketingowych, zapewniając konkurencyjność ofert, reklam i treści.
Wykorzystaj te informacje do optymalizacji marketingu, dopasowując kampanie do trendy rynkowe i maksymalizując budżet reklamowy. Dzięki danym w czasie rzeczywistym możesz podejmować bardziej świadome decyzje uważnym na dane, by przyciągać klientów i zwiększać sprzedaż.

Dane wysokiej jakości, na które możesz liczyć
W PriceShape stawiamy na jakość i precyzję danych. Nasze zaawansowane skanery internetowe codziennie monitorują rynek, abyś zawsze miał dostęp do najnowszych informacji o cenach konkurencji, stanie magazynowym i kosztach dostawy.
Nasze oprogramowanie do zarządzania produktem działa również na rzecz codziennego wykrywania nowych konkurencyjnych ofert, co z czasem wzbogaca Twoje konto o cenne dopasowania. Dzięki temu możesz podejmować decyzje oparte na aktualnych danych, wyprzedzając konkurencję i dostosowując swoje strategie cenowe na bieżąco. Z PriceShape możesz być spokojny, że dane wspierające zarządzanie produktem są precyzyjne i odpowiednie

Optymalizacja marketingu: wyjątkowy sukces Mastertools
W PriceShape pomogliśmy Mastertools, czołowemu sprzedawcy narzędzi, zmniejszyć budżet marketingowy i jednocześnie zwiększyć wyniki sprzedaży. Wykorzystując wgląd w ceny z naszej platformy, mogli skupić działania marketingowe tam, gdzie miało to największe znaczenie.
Menedżer e-commerce z Mastertools podzielił się:"Nasz budżet marketingowy zmniejszył się o około 2000 euro dziennie, ale osiągnęliśmy 6% wzrost obrotów w porównaniu z ubiegłym rokiem." Dzięki PriceShape nie musieli zwiększać wydatków marketingowych, aby poprawić wyniki. Zamiast tego, użyli informacji uwrażliwionych na dane, aby wycelować właściwe produkty.
Historia sukcesu Mastertools pokazuje, że można obniżać koszty i jednocześnie utrzymywać rynkową konkurencyjność dzięki właściwej strategii cenowej i marketingowej.

Zoptymalizuj swój budżet marketingowy
Choć PriceShape koncentruje się na cenach i informacjach rynkowych, dane uzyskane z naszej platformy są kluczowe w alokacji budżetu na Google Shopping Ads. Znajomość produktów, które oferują najlepsze ceny i marże, pozwala na celniejsze prowadzenie kampanii i kreacji w mediach społecznościowych.
Stawiając na odpowiednie produkty, możesz mieć pewność, że Twoje reklamy w Google Zakupy będą maksymalnie zyskowne. Zamiast promować produkty, które mogą mniej się sprzedawać, skoncentruj się na te, które już są na drodze do sukcesu. To ukierunkowane podejście poprawia wydajność kampanii i pozwala lepiej wykorzystać budżet marketingowy.

Zarządzanie kluczowymi klientami na rynkach
Zarządzanie kluczowymi klientami na platformach jak PriceRunner, Amazon i inne wymaga uwagi marek i hurtowników. Przy stałych zmianach cen konkurencyjnych, poziomie zapasów i widoczności produktów, kluczowe jest śledzenie, jak dostawcy i dystrybutorzy pozycjonują Twoje produkty. Korzystając z danych z rynku PriceShape, menedżerowie kont mogą monitorować działania dostawców na różnych platformach, zapewniając zgodność z wytycznymi marki i wykrywanie nieścisłości.
Pozwalając na łatwe monitorowanie cen i stanów magazynowych produktu na różnych rynkach, PriceShape pomaga upewnić się, że dystrybutorzy przestrzegają uzgodnionych warunków. Taka widoczność sprzyja spójności, wzmacnia relacje z dostawcami i optymalizuje wydajność produktów na wszystkich rynkach.

Proces wdrożenia w PriceShape
W PriceShape skupiamy się na Twoim sukcesie. Nasz proces wdrożenia zapewnia maksymalne korzyści z platformy, a dedykowany menedżer ds. sukcesu klienta prowadzi Cię na każdym kroku.
1 - Spotkanie strategiczne: Poznamy Twoje cele, podejście do cen i najważniejszych konkurentów.
2 - Spotkanie techniczne: Opanuj platformę, ustal strategie i stań się super-użytkownikiem. Przeprowadzimy Cię przez raporty, panele nawigacyjne, filtry i zadbamy o Twoją pewność w korzystaniu z platformy.
3 - Spotkanie poświęcone najlepszym praktykom: Uzyskaj odpowiedzi, wskazówki i zoptymalizuj swój workflow. Ten etap pozwoli Ci maksymalizować wyniki dzięki personalizowanym strategiom i eksperckiej wiedzy.
4 - Spotkanie wzrostowe: Analizujemy cele, oceniamy postępy i planujemy ciągły rozwój. Oceniamy, co działa, rozwiązujemy wyzwania i doskonalimy strategie pod długofalowy sukces.
Dzięki temu procesowi, pragniemy zbudować silne partnerstwo i umożliwić Twojej firmie rozwój z PriceShape.
Często zadawane pytania
Masz jeszcze pytania?
Zobacz wszystkie najczęściej zadawane pytania lub skontaktuj się z jednym z naszych specjalistów.