Zakupy

Dane cenowe pozwalają Ci efektywnie zarządzać produktami. Zapewniamy jasny obraz konkurencji i Twoich danych historycznych, co dostarcza niezbędnych informacji do negocjacji z dostawcami.
Panel_produktu-2
koszyk-zakupowy-1

Kupuj odpowiednie produkty

Dostęp do informacji o stanach magazynowych, cenach, kosztach dostawy i zasięgu rynku Twojej konkurencji pozwala Ci zdobywać dane niezbędne do podejmowania trafniejszych decyzji zakupowych, zwiększać współczynnik konwersji, ograniczać martwe zapasy i poprawiać marże. Dane cenowe pozwalają zauważać trendy i być w pełni przygotowanym na rozmowy z dostawcami.

Wektor

Badania nad nowymi produktami

Badania rynkowe to podstawa przed wprowadzeniem nowego produktu. PriceShape pomaga w analizie cen konkurencji, istniejących produktów i trendów, aby ustalić właściwy pułap cenowy. Z PriceShape możesz łatwo monitorować ceny konkurencji i uzyskać pełen obraz dostępnych produktów, ułatwiając podjęcie świadomych decyzji dotyczących cen i pozycjonowania przed wprowadzeniem produktu na rynek. Dzięki takiemu strategicznemu podejściu Twój produkt ma największe szanse na sukces.

Deadstock_dynamictags
Zaawansowane zarządzanie produktem

Zidentyfikuj zapasy, które zalegają

Nie sprzedane zapasy, które zamieniają się w martwe towary, stanowią poważny problem, często prowadzący do wyprzedaży w outletach po znacznych rabatach. Przestarzałe towary zajmują cenne miejsce w magazynach i obniżają marże. PriceShape pomaga automatycznie zidentyfikować produkty, które wolno się sprzedają, co pozwala podjąć działania zanim będzie za późno.

Studium przypadku

Intersport Dania

intersport
„Kiedyś ustalaliśmy ceny naszych produktów poprzez ręczne sprawdzanie cen konkurencji. Dzięki PriceShape automatycznie znajdujemy ceny rywali i identyfikujemy nowe trendy, co pozwala nam odkryć, na jakie produkty nasi klienci mają największe zapotrzebowanie. Bez PriceShape musielibyśmy zatrudnić przynajmniej 3-4 dodatkowych pracowników na pełen etat, by nadążyć.”
Klavs Steenhof
Head of Digital, Intersport Denmark
25 - Sukces klienta z PriceShape
Wydajność produktu

Negocjacje z wykorzystaniem danych rynkowych

Dzięki wglądowi w ceny konkurencji, metryki wydajności oraz historię cen, możesz prowadzić skuteczniejsze negocjacje z dostawcami. Dane dotyczące ofert konkurencji, poziomów magazynowych i dziennych cen pomogą Ci strategicznie dopasowywać ceny. Dzięki uważnemu na dane podejściu, zyskasz lepszą pozycję negocjacyjną i zapewnisz najlepsze warunki dla swojej firmy.

 
26 - Monitorowanie_konkurencji_4
Monitorowanie konkurencji

Dane o historii cen

Dzięki danym historycznym łatwo zaplanujesz oferty sezonowe. Przeanalizuj przeszłe ceny rynkowe, aby przygotować się na przyszłe kampanie, takie jak Black Friday. Sprawdź, kiedy konkurenci zmieniali ceny i o ile. Uzyskaj informacje o stan magazynowy i cenach konkurencji, aby dostosować swoją strategię cenową.
27 - Monitorowanie konkurencji

Konkurencyjne ceny

Dzięki zaawansowanemu zarządzaniu produktem, zyskujesz przejrzysty i uważny na dane obraz swoich produktów, umożliwiający skuteczniejsze stosowanie dynamicznego ustalania cen. Poszerzona wiedza pozwala dostosowywać ceny w czasie rzeczywistym, maksymalizując zyski i utrzymując konkurencyjność przez podejmowanie świadomych decyzji opartych na popycie, podaży, stanie magazynowym oraz aktywności konkurencji.

Sukces klienta w PriceShape

Oprogramowanie do zarządzania produktami dla twojego zespołu

PriceShape oferuje oprogramowanie, które pozwala różnym członkom zespołu śledzić dane istotne dla ich ról na jednej platformie.

Marketing może skutecznie zarządzać kampaniami Google Ads, opierając się na danych cenowych dla optymalizacji marketingu, podczas gdy dział zakupów skupia się na poziomach zapasów i cenach dostawców. W tym samym czasie zespoły sprzedażowe monitorują wydajność produktów i ich wolumen sprzedaży. Każdy dział ma dostęp do spersonalizowanych pulpitów i raportów, co gwarantuje widoczność tylko niezbędnych danych.

Ta indywidualizacja ułatwia współpracę, pozwalając zespołowi działać bardziej efektywnie. Dzięki temu cała firma działa w harmonii i podejmuje kluczowe decyzje w oparciu o te same istotne dane rynkowe.

Automatyczne produkty

Zarządzanie produktami przy dużych stanach magazynowych

Dzięki PriceShape zarządzanie obszernymi katalogami produktów staje się szybkie i łatwe. Niezależnie od tego, czy posiadasz ponad 10 000 produktów, czy tylko kilkaset, nasza platforma ułatwia zarządzanie portfelem produktów, oferując Ci pełny przegląd przy minimalnym nakładzie pracy.

Łatwo możesz monitorować stan magazynowy, koszty dostawy oraz szczegóły ceny, a wszystko to z poziomu jednego intuicyjnego pulpitu. Zadaliśmy sobie trudu, by zapewnić doskonałe doświadczenie użytkownika (UX), dzięki czemu PriceShape pozostaje prosty i wydajny, nawet przy dużym asortymencie. Nasze narzędzie usprawnia procesy zarządzania produktem, pomagając Ci zapanować nad organizacją i mieć dostęp do informacji bez większego wysiłku.

Mapa_pokaż_dostawców-1

Badania nowych produktów

Przed wprowadzeniem nowego produktu na rynek, kluczowe jest dokładne badanie rynku, by zrozumieć rynek docelowy. PriceShape może być nieoceniony, dostarczając wglądu w ceny konkurencji, istniejące produkty i trendy rynkowe.

Analizując dane cenowe i pozycjonowanie podobnych produktów, możesz wprowadzić nowy produkt w odpowiedniej cenie.

Dzięki PriceShape, możesz łatwo monitorować ceny konkurencji i zyskać pełen obraz dostępnych produktów, co pomoże podjąć świadome decyzje dotyczące cen i pozycjonowania przed premierą. Takie strategiczne podejście zwiększa szanse na sukces produktu.

Praca z PriceShape

Proces wdrożenia w PriceShape

W PriceShape skupiamy się na Twoim sukcesie. Nasz proces wdrożenia zapewnia maksymalne korzyści z platformy, a dedykowany menedżer ds. sukcesu klienta prowadzi Cię na każdym kroku.

1 - Spotkanie strategiczne: Poznamy Twoje cele, podejście do cen i najważniejszych konkurentów.

2 - Spotkanie techniczne: Opanuj platformę, ustal strategie i stań się super-użytkownikiem. Przeprowadzimy Cię przez raporty, panele nawigacyjne, filtry i zadbamy o Twoją pewność w korzystaniu z platformy.

3 - Spotkanie poświęcone najlepszym praktykom: Uzyskaj odpowiedzi, wskazówki i zoptymalizuj swój workflow. Ten etap pozwoli Ci maksymalizować wyniki dzięki personalizowanym strategiom i eksperckiej wiedzy.

4 - Spotkanie wzrostowe: Analizujemy cele, oceniamy postępy i planujemy ciągły rozwój. Oceniamy, co działa, rozwiązujemy wyzwania i doskonalimy strategie pod długofalowy sukces.

Dzięki temu procesowi, pragniemy zbudować silne partnerstwo i umożliwić Twojej firmie rozwój z PriceShape.

Kluczowe wskaźniki produktowe (2)

Dane jakościowe, na których możesz polegać

W PriceShape stawiamy na najwyższą jakość i precyzyjność naszych danych. Nasze zaawansowane narzędzia skanują rynek codziennie, abyś zawsze miał dostęp do najświeższych informacji o cenach konkurentów, stanie magazynowym i kosztach dostawy.

Nasze oprogramowanie do zarządzanie produktem codziennie znajduje nowe dopasowania konkurencji, dzięki czemu konto zyskuje na wartościowych danych. Dzięki temu Twoje decyzje są zawsze oparte na aktualnych informacjach, co pozwala Ci wyprzedzać konkurencję i odpowiednio dostosowywać się cenowo. Z PriceShape masz pewność, że dane stosowane w zarządzaniu produktem są precyzyjne i trafne.

Rozwijaj swój biznes

Pomagamy rozwijać Twój biznes

Wraz z rozwojem Twojego przedsiębiorstwa, możliwości PriceShape również zwiększają się. Nie ma żadnych ograniczeń - możesz szybko przeskalować zarządzanie strategiami cenowymi w zależności od liczby rynków i produktów w asortymencie.

Nasza platforma jest elastyczna, tak by wspierać Twoją firmę niezależnie od jej wielkości, a PriceShape pomoże Ci rosnąć na każdym etapie. Jesteś ciekawy, jak działa PriceShape? W takim razie rozpocznij darmowy okres próbny i przetestuj z własnymi produktami.

Często zadawane pytania