Zaawansowane zarządzanie produktem
Chcesz mieć pełny wgląd w swoich konkurentów i ich stanu zapasów, cen, kosztów dostawy lub dowiedzieć się, ilu konkurentów sprzedaje te same produkty co Ty? Nie szukaj dalej. Dostosowaliśmy naszą platformę, aby pomóc każdemu menedżerowi ds. produktu, nabywcy, menedżerowi ds. cen i właścicielom firm
Pełny obraz
Wyobraź sobie, że masz możliwość nadzorowania pełnego obrazu rynku w jednym widoku, widząc historię cen produktów, swoją pozycję cenową i ranking wskaźników w porównaniu do głównych konkurentów. Wyobraź sobie spostrzeżenia i możliwości podejmowania strategicznych decyzji dotyczących produktów w ciągu kilku minut na podstawie tych danych. Jak wiele wniesie to do sposobu, w jaki pracujesz?
W PriceShape udostępniamy ten widok w spersonalizowanym pulpicie, na którym znajdują się:
- Przegląd najważniejszych konkurentów
- Historia cen konkretnych produktów
- Twoja pozycja cenowa na rynku w porównaniu do konkurencji, kształtująca się na poziomie marki lub produktu
- Stan magazynowy
- Ostatnie zmiany cen
Łatwe i szybkie raportowanie na wszystkich poziomach
Wyobraź sobie, że codziennie rano otrzymujesz e-mailem zaktualizowany raport rynkowy i możesz cieszyć się nim przy filiżance kawy. Nasze raporty o aktualnym statusie dostarczą Ci informacji na temat zmian cen w segmencie rynku w grupach produktów, których potrzebujesz, np. marki, typy produktów, produkty A, produkty, za które jesteś odpowiedzialny lub produkty, których sprzedaż idzie słabo.
Dzięki raportowi, który codziennie rano otrzymasz na swoją skrzynkę mailową, będziesz mógł analizować trendy i podejmować szybkie decyzje dotyczące Twoich produktów i ich cen. Raporty posłużą również jako ważna podstawa do wskazania kierunku Twojej marki i odpowiedniej pozycji cenowej, aby zdobyć rynek.
Zawieraj umowy z dostawcami działającymi na miejscu
Wiedza jest kluczowa. Dzięki wglądowi w rynek, danym dotyczącym wydajności i historii cen będziesz mieć przewagę w negocjacjach z dostawcami.
Przejrzyste informacje na temat asortymentu konkurencji, stanu zapasów i codziennych cen w porównaniu z cenami klienta pozwolą Ci zorientować się, kiedy konkurencja próbuje wywierać presję na rynku i jak bardzo możesz zejść z ceny, zanim zadzwonisz do dostawcy w celu zawarcia lepszej umowy lub porozmawiania o przyszłych możliwościach osiągnięcia korzystnych cen.
Zrozumienie pozycji cenowej konkurentów oferujących te same produkty co Ty, przy jednoczesnym uzyskaniu lepszego kosztu własnego, pozwala na bardziej konkurencyjne pozycjonowanie cenowe. Łatwo zrozumiesz, co powinieneś kupić w oparciu o cenę i zysk.
Ustalanie konkurencyjnych cen
Czy kiedykolwiek opierałeś cenę na przeczuciach, bo uważałeś, że jest właściwa?
Dlaczego nie skorzystać z zaawansowanych zasad analizy rynku i naszych automatycznych, dynamicznych cen, aby mieć pewność, że ZAWSZE masz „właściwą” cenę, która zaspokoi Twoją potrzebę zysku i będzie najlepszą na rynku możliwą ceną?
Dzięki konkurencyjnym cenom możesz mieć pewność, że Twoje produkty są tak konkurencyjne, jak powinny, a także pozwalają zapewnić zysk. Nie chodzi tylko o bycie najtańszym, ale także o bycie najmądrzejszym, łącząc spostrzeżenia z wydajnością i wewnętrznymi zasadami, aby ustalać właściwą cenę na właściwe produkty, każdego dnia i wkażdej sytuacji!
Wykorzystaj wiedzę zdobytą dzisiaj, aby jutro stać się najlepszym
Dzięki danym historycznym możesz analizować i planować najlepsze oferty sezonowe. Dzięki gromadzeniu i przechowywaniu przez Priceshape wszystkich informacji o cenach na rynku będziesz mógł cofnąć się w czasie i wykorzystać tę wiedzę, np. do planowania nadchodzących kampanii z okazji Czarnego Piątku.
Kiedy w zeszłym roku Twoi konkurenci zmienili ceny i o jaki procent – Weź sprawy w swoje ręce i za każdym razem zdobywaj rynek!
Będziesz także mógł uzyskać dostęp do wskaźników konkurencji, stanu ich zapasów, gdzie są tańsi lub drożsi od Ciebie.